مرجع دانلود حل تمارین عربی مقطع راهنمایی

زندگی بی عشق مرگ است؛ مرگ بر این زندگی.

مرجع دانلود حل تمارین عربی مقطع راهنمایی

زندگی بی عشق مرگ است؛ مرگ بر این زندگی.

مرجع دانلود حل تمارین عربی مقطع راهنمایی

دانشجوی ادبیاتم روزگارم بد نیست

امیدوارم از مطالب آپلود شده استفاده لازم رو ببرید
لطفا با نظرات و کمک هاتون ما رو حمایت کنین

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

آهنگ جدید مجید خراطها -- --آهای عشق جدید هستی من

مجتبی فضلی | چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۵۴ ب.ظ
 


دیگه وقتی که تنها میری جایی 

 

کسی سوهانه اعصابت نمیشه 

 

دیگه نیستم که روبروت بشینم غذاهات دیگه هناقت نمیشه 

 

نمیدونم چقد باهاش ایاغی نمیدونم پیشش میشینی یا نه 

 

وقتی زل میزنی امشب تو چشماش بگو عکسه منو میبینی یا نه 

 

آهای عشقه جدیده هستیه من 

 

بگو اصلا تو دوسش داری یا نه 

 

وقتی بعضی شبا دلش میگیره بگو سر به سرش میذاری یا نه 

 

نه نفرین میکنم از هم جدا شین نه از خدا میخوام امشب بمیری 

 

فقط دستایه عشقه من ظریفه 

 

مبادا دستشو محکم بگیری 

 

باید منو ببخشی بابته تمومه دروغایی که بهت نگفتم 

 

بی مهریایی که بهت نکردم و بی محلیایی که بلد نبودم 

 

یه لحظه گوش کن میرم ولی تو 

 

قسم بخور که تصمیمت همین بود 

 

الان بدجوری داغونم عزیزم 

 

منو یادت بیار حقه من این بود 

 

میدونم هستیه من بودی یک عمر ازم چیزی به عشقت گفتی یا نه 

 

از امشب که سرت رو شونه هاشه 

 

یه ذره یاد من میفتی یا نه 

 

خدافظ بارو بندیلم رو بستم ولی میدیدمت یک لحظه ای کاش 

 

دیگه جدی دارم میرم عزیزم تو رو خدا مواظبه خودت باش 

 

آهای عشقه جدیده هستیه من 

 

بگو اصلا تو دوسش داری یا نه 

 

وقتی بعضی شبا دلش میگیره بگو سر به سرش میذاری یا نه 

 

نه نفرین میکنم از هم جدا شین نه از خدا میخوام امشب بمیری 

 

فقط دستایه عشقه من ظریفه 

 

مبادا دستشو محکم بگیری

دانلودآهنگ جدید مجید خراطها  ----  آهای عشق جدید هستی من

🎵 مجید خراطها (http://telegram.me/alvandrobot?start=signer_187) , امشب

        

نظرات  (۱)

  • محمد نوروزی
  • عالیه جناب فضلی.تلاشتون قابل ستایشه.به امید موفقیت های آتی.

    پاسخ:
    ممنون آقای نوروزی لطف دارین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی